Forum Elenthil - tekstowa gra rpg fantasy Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Klasy

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Elenthil - tekstowa gra rpg fantasy Strona Główna » System gry Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Klasy
Autor Wiadomość
Kerende Neventhir
Mistrz Światów



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Post Klasy
Klasy w systemie Elenthil są jedynie sugestią. Jedyne co was ogranicza to wyobraźnia i określenie czy jesteście w stanie fabularnie uwiarygodnić swoją sesję, i przekonać MG. Macie możliwość w KP wpisania odpowiedniej charakterystyki, aby lepiej określić na czym wasza postać się bazuje i w którą stronę chcielibyście pójść. Czy wasz wojownik ma być Gladiatorem, Barbarzyńcą, a może lata szkolił się, aby zostać mistrzem we władaniu swą bronią? Bard woli śpiewać i słowami swych pieśni wywoływać wpływ na przeciwników czy może po prostu grać hipnotyzujące melodie na swojej lutni? Wasza wyobraźnia jest granicą, a to są sugestię na których się bazujecie.

Wojownik - Potężnie zbudowany, ubrany w ciężki pancerz, który zakrywa każdą jego część ciała i likwiduje jakiekolwiek słabe punkty, a w ręku trzyma dwuręczny miecz mogący ściąć trollowi głowę? A może lekko ubrany fechtmistrz, który swoim pałaszem bez problemu rozbroi każdego? Wojownik może rozwinąć się w różnym kierunku jeśli chodzi o sposób używania orężu, ale jednego nigdy mu się nie odmówi. On został stworzony do pojedynkowania się i jego wola walki jest nieoceniona. Przeleje ostatnią kroplę krwi, aby swego przeciwnika zgładzić. Prawdziwe połączenie odwagi, fechtunku i brawury.



Łowca - Wierni swojemu łukowi, swojej indywidualności i swojemu zwierzęciu. Co prawda nie każdy z nich decyduje się na wszystkie trzy jednocześnie. Niektórzy owszem, ale możemy zobaczyć łowców działających na zlecenie władców i trzymających się mimo wszystko bliżej miast. Również takich, którzy nie dzierżą łuku, a miecze i polują razem z podopiecznym. Niektórzy działają tylko i wyłącznie z bronią dystansową i stamtąd sieją postrach pośród wrogów. Preferują mimo wszystko życie na odludzi, bliżej natury, ale istnieją coraz liczniejsze wyjątki.



Tropiciel - Czasem potrzebny jest człowiek od brudnej roboty. Prawdziwy myśliwy, którego celem nie jest zwierzyna, a ludzie. Zdarzają się Ci, którzy chcą po prostu świętego spokoju w swojej egzystencji, a w wir dziejów wplata ich przeznaczenie, ale ileż takich może być. Wiedzą jak śledzić jednostki, gdzie szukać poszlak, którędy wędrować, aby pozostać niezauważonym i jak zdobywać informacje. A jeśli trzeba sięgnąć po miecz lub sztylet też nie czują się z tym źle.



Elementalista - Mag, który specjalizuje się w manipulowaniu niszczącą mocą żywiołów. Odrzucił on ogólną dziedzinę magii,a cała swoją potęgę z czterech żywiołów: ognia, ziemi, wody i powietrza. Nierzadko tylko oni uznawani są przez ludzi prostych za prawdziwych, potężnych magów, podczas gdy inni bywają traktowani pobłażliwie. W końcu korzystają z prawdziwej esencji świata czyli podstawowych elementów.



Spirytualista - Mag ten przez większość swego życia trenował, aby stanąć na granicy między światem materialnym, a światem duchów. Spirytualista jest w stanie korzystać z energii obu światów, przywołując duchy, które pomagają mu na jego drodze. Stają obok i wzmacniają jego oraz jego sprzymierzeńców, znikają zaklęte w oręż tworząc go jeszcze bardziej śmiercionośnym. Nierzadko duchy chcą coś w zamian za zadania, o jakie zostały poproszone, jednak Spirytualista zwykle nie prosi ich, a pęta i zmusza do służby. Jednak czasem dusze upominają się o zapłatę...



Mag bitewny - Mag, który łączy w sobie cechy maga i wojownika. Nieobca jest mu walka wręcz, ale mimo wszystkim opiera się na władaniu magią. Nie potrafi jej używać tak efektywni jak inni magowie, bo jednak część treningu poświęcił nauce posługiwania się orężem. Jeśli trzeba stanąć w szranki z wojownikiem to nie boi się przyjąć jego ciosu na swój miecz, a jednocześnie podpalać mu stopy. Łot, taki fetysz.



Psionik - Mistrz we władaniu umysłem, zarówno swoim, jak i cudzym. Posiada żelazną psychikę i niecodzienne zdolności w wywoływaniu w innych ludziach stany, które nie byłyby przez nie pożądane.Nikt nie sądził, że umysł może być opanowany do takiego stopnia póki nie pojawili się oni. Teraz nie ma wątpliwości, że zasoby, które posiadamy od urodzenia mogą być wykorzystane w sposób znaczny, a i do teraz nie ma pewność czy psionicy to najwięcej ile możemy osiągnąć.



Nekromanta - Porzucił wszystko co mógł i zamknął się w swoim własnym świecie przepełnionym śmiercią, nienawiścią i wszystkim co obce i uznawane powszechnie za śmiercionośne. Posiada sporą władzę nad tym, co jest największym lękiem innych - śmiercią. Niektórym udaje się ją nawet przezwyciężyć, lecz nie bez zapłaty. Wykorzystują różne sługi do siana zagłady, ale i sami potrafią ją nieść.



Druid - Miłujący naturą zjednoczyli się z nią. Darzą ją najwyższym szacunkiem i są jej wiernymi wyznawcami. Potrafią delektować się obecnością każdej żywej istoty. Jednak są wyjątki. Na szacunek nie zasługują Ci, którzy chcą zagrozić ich Bogini. Wtedy potrafią wykorzystać swoją sojuszniczkę do zadawania bólu jak każda inna istota żądna zemsty. Są oni dowodem na to, że mieszkańcy Elenthil mogą jeszcze żyć w symbiozie z naturą.



Bard - Wędrujący przez świat z pieśnią na ustach i z lutnią w dłoniach pieśniarze nieraz umilali nam wieczory w karczmach i nadal to robią. Jednak istnieją tacy, którzy odkryli coś więcej w muzyce niż tylko rozrywkę. Jedni potrafią swoim głosem wpływać na uczucia swojej ofiary lub wspierać sojuszników. Innym wystarczy dźwięk ich instrumentu, aby hipnotyzować cel. Nie od dziś wiadomo o magicznym wpływie muzyki na nasze zachowanie. Bardowie jak widać poszli o krok dalej i potrafią wykorzystywać nuty pod swoje dyktando, a każdy tańczy jak im zagra.



Inkwizytor - Kapłan, który wiarę szerzy w dość nietypowy sposób - przez przymus. Długie szkolenie dotyczące perswazji i od tamtej pory wie, że dialog nie zawsze musi być wyjściem podczas zbierania rzeszy wyznawców. Jeśli nie zadziałają słowa i "dyplomacja" istnieją udokumentowane przypadki użycia magii, siły lub tortur. W końcu prawa jego Boga są jedynymi słusznymi więc po co niewierny ma marnować swój nędzny żywot wierząc w tego złego?



Paladyn - Wierny sługa swego Boga. To on jest przedstawicielem swej wiary, który posiada argument siły, ale stara się unikać jego wykorzystania. Oczywiście to zależy od tego komu służy, bo tutaj bywa różnie. Ubrani w ciężkie zbroje, dzierżący zazwyczaj ciężkie młoty bojowe, z modlitwą na ustach idą w świat wypełniając wolę, którą odczytali w słowach Boga. Od lat uczeni życia w zgodności z tą wiarą teraz sami są w stanie kontynuować tą tradycję.



Sługa <nazwa> - Żyją wg doktryny, która jest zgodna z ich wierzeniami i samym Bogiem. Jeśli ich "guru" sieje śmierć i zniszczenie oni też to czynią. Jeśli głosi pokój, ochronę natury czy jakikolwiek inny pogląd oni też go głoszą. Jeśli ktoś chciałby zostać jak najlepszym wyznawcą to na nich powinien się wzorować. To oni niosą światu nowinę o swym Bogu i pozwalają go poznać. Zbierają nowych wiernych w sposób zazwyczaj pokojowy w przeciwieństwie do Inkwizytorów (chyba, że inaczej mówi o tym doktryna).



Zabójca - żyjący w cieniu mistrz skrytobójstwa i złodziejstwa. Jest w stanie wtopić się w ciemność i zaatakować znienacka swoim orężem. Potrafi wykorzystać każdy fragment otoczenia na swoją korzyść i tak poruszać cieniem czy zasłoną, aby zdezorientować przeciwnika niespodziewającego się nadchodzącej śmierci. Oczywiście nie robi tego zazwyczaj za darmo. Sowite wynagrodzeni zaspokoi jego zapotrzebowania. W końcu nikt nie chce martwić się dniem jutrzejszym, a żadna praca nie hańbi!




Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:31, 22 Maj 2015 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Elenthil - tekstowa gra rpg fantasy Strona Główna » System gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin